او آنقدر به پیروزی این کارش امیدوار است که بدون این که از سرمایه گذاران
دیگری کمک بخواهد ، 150 هزار دلار از سرمایه شخصی اش را صرف این کار می
کند . بعد از این که او کسب و کارش را به راه می اندازد . تصمیم می گیرد
که اوضاع بازار را ارزیابی کند و با کمال تعجب می فهمد که سه شرکت دیگر
نیز خدماتی مشابه او ارائه می کنند و کالاهایشان نیز مثل تولیدات اوست .
این
داستان زیاد غیرعادی نیست . بسیاری از کارآفرینان بازار را ارزیابی نمی
کنند و وقت و هزینه گزافی را صرف راه اندازی کسب و کارشان می کنند ، این
کار که کارآفرینان در کارشان درمی مانند و هنگام مواجهه با بازار رقابتی
پیچیده مایوس می شوند می تواند به علت این باشد که آنها از این که وقت و
هزینه ای را صرف بررسی اوضاع بازار کنند می ترسند و شاید هم به واقع نمی
دانند که چطور اطلاعات لازم را به دست بیاورند و گیج شده اند .
برای دیدن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید