از ویژگی های اقتصاد مدرن می توان به افزایش قدرت خریداران و تنوع محصولات و خدمات و نیز توانایی مقایسه آنها در کمترین زمان ممکن توسط مشتری اشاره نمود .

همچنین به دلیل تسهیل امور در کسب اطلاعات ، شرکت ها قادر می باشند ، اطلاعات غنی تر و کامل تری را در مورد شرایط حاکم بر بازار ، متقاضیان ، مشتریان و رقبای خود به دست آورند و ارتباط نزدیک تری را با آنها برقرار نمایند تا آنجا که محصولات و خدمات خود را بر اساس نیازها ، تقاضاها و پیشنهادهای مشتریان خود منطبق نموده و عرضه کنند ، لذا با توجه به این ویژگی ها ، پاسخگویی به سوالاتی نظیر اینکه اقتصاد کشور ما از چه نوعی است و در جهان چه جایگاهی را دارا می باشد ؟ مجموعه موارد اساسی می باشند که می توانند ما را به یک درک صحیح از موقعیت خود در بازار یاری رسانند .


برای دیدن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید