کار در منزل با سایت شخصی

می خواهید یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید، اولین اقدام چه باید باشد؟ مطالعه و بررسی و نیز داشتن یک طرح وبرنامه مناسب برای هر کاری ضروری است.اما اولین اقدام عملی در این راستا اینست که یک وبلاگ یا وبسایت شخصی برای خود راه اندازی کنید. فراموش نکنید که امروزه ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. سرویسهای وبلاگ نویسی در واقع این امکان را در اختییار ما قرار می دهند که بطور مجانی صفحات ویژه خودمان را در اینترنت ایجاد نماییم.

- بسیاری از وبسایت ها بشما اجازه می دهند که مقالات آنها را بطور رایگان در وبلاگ خود قرار دهید. اگر این مقالات را مفید دانستید، انها را در وبلاگ خود قرار دهید.

- وبلاگ خود را با در نظر گرفتن اصول بهینه سازی برای موتور جستجو پایه ریزی کنید. رعایت این اصول باعث می شود که بازدید کننده های وبلاگ شما افزایش یابد.وبلاگی که فقط خودتان بازدید کننده اش باشید از لحاظ اقتصادی فاقد ارزش است.

- از سرویسهای نمایش آگهی و نیز برنامه های واسطه گری در فروش استفاده کنید.اگر بتوانید محصولات مناسبی را در معرض فروش بگذارید، حتمن مشتریانی برای آنها پیدا خواهد شد.اگر وبلاگ شما آمار بازدید مناسبی دارد ولی هنوز کسی از آن خرید نمی کند پس شما محصولات مناسبی را عرضه نمی کنید.

- همانطور که برای کالا یا خدمات دیگران تبلیغ می کنید، برنامه ریزی کنید تا کالا و خدمات خودتان را هم داشته باشید و آنها را معرفی کنید.اگر بطور شخصی کار می کنید و نه برای هیچ سازمان یا بنگاه اقتصادی، حتمن خود را در وبلاگتان معرفی کنید. مردم می خواهند بدانند که از چه کسی قرار است کالا یا خدماتی بگیرند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد